piątek, 10 października 2014

New China Town- kuchnia azjatycka w sercu Bydgoszczy


Ostatnio zrodził się w mojej głowie pomysł na posty, z którego myślę, że większość z Was będzie zadowolona. A mianowicie będę umieszczać na blogu opinie o bydgoskich restauracjach, pubach, barach i kawiarniach na podstawie własnych doświadczeń. Mam nadzieje, że moje publikacje okażą się przydatne przy wyborze odpowiedniego lokalu.


Na pierwszy ostrzał idzie azjatycka restauracja New China Town, którą miałam okazję odwiedzić wczoraj. Na początek kilka słów o specyfice tego miejsca. Restauracja New China Town oferuje nam szeroki wybór potraw kuchni azjatyckiej. Co ciekawe, kucharze przygotowują dania na naszych oczach.

źródło: newchinatown.pl

Będąc w lokalu zamówiliśmy nasze ulubione dania z kuchni azjatyckiej, a mianowicie kurczak na chrupko i kurczak w cieście kokosowym. Na dania nie musieliśmy długo czekać, co zadowoliło nasze puste żołądki. Wielki plus również za wystrój wnętrza, który utrzymany jest w odcieniu ciepłej zieleni.

Wygląd potraw możecie zobaczyć na załączonym obrazku, a o smaku krótko opowiem poniżej. 



Danie mojego chłopaka przepyszne, było tego tak dużo, że nawet on, z żołądkiem wielkości słonia miał problem ze zjedzeniem całej porcji. Tak, jak nazwa wskazywała kurczak był w chrupiącym cieście w lekkich azjatyckich przyprawach, podany z sosem i surówką z kapusty. Na moim talerzu znalazłam 7 kulek kurczaka obtoczonych w cieście kokosowym. Potrawa była rewelacyjna, jedynie czego mi brakowało, to jakiegoś sosu do ryżu (może na tym polega kuchnia orientalna?!). Do reszty brak zastrzeżeń. Do picia zamówiliśmy puszkę napoju orientalnego. Zapłaciliśmy za nią 5 zł. Po otwarciu puszki cieszyliśmy się, że kupiliśmy tylko jedną puszkę. Napój był okropny, totalnie nie nasze smaki.



Kurczak na chrupko- 16,90zł

Kurczak w cieście kokosowym- 15,90zł

napój orientalny- 5zł

Zapłaciliśmy w sumie 37,80zł

Były to bardzo dobrze wydane pieniądze. Dania były tanie i pyszne. Lokal New China Town polecam każdemu. Myślę, że nawet osoba z wielkim apetytem wyjdzie z tej restauracji najedzona.

New China Town
Magdzińskiego 4
Bydgoszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pomorzanka na Kujawach , Blogger