piątek, 24 lutego 2017

Najpiękniejsze wspomnienia zamknięte w jednej książce



Uwielbiam kolekcjonować wspomnienia w formie zdjęć. Od dziecka wywoływałam zdjęcia i kolekcjonowałam je w albumach. Teraz mam możliwość powrócić do wspomnień uwiecznionych na tych zdjęciach w każdej chwili. Często siadam wieczorem z herbatą w ręku do stosu albumów i przywołuję najpiękniejsze chwile mojego życia.



Pamiętam ten dreszczyk emocji przy wywoływaniu zdjęć z kliszy. Czy zdjęcia będą takie, jakie sobie wymarzyłam? Czy klisza nie została przypadkowo prześwietlona? Wbrew wszelkim obawom, zdjęcia zawsze były satysfakcjonujące. Teraz, wraz z postępem technologicznym, nie musimy już obawiać się, że wywołane zdjęcie będzie wyglądało wbrew naszym oczekiwaniom. Mamy dostęp do aparatów cyfrowych, aparatów w telefonach komórkowych, dzięki czemu możemy pstrykać tysiąc ujęć jednego miejsca a wybrać jedno, najlepsze zdjęcie do wywołania.

Również w przypadku kolekcjonowania zdjęć mamy coraz więcej możliwości. Zamiast tradycyjnego albumu ze zdjęciami możemy zaprojektować całkowicie spersonalizowaną fotoksiążkę. Każdy element książki taki jak układ strony, ilość zdjęć na stronie itd. wybieramy sami. Dzięki temu efektem końcowym jest fotoksiążka z wybranymi przez nas zdjęciami. I właśnie w ten sposób zamknęłam wszystkie moje najważniejsze wspomnienia w jednej książce.



Jako producenta mojej fotoksiążki wybrałam Saal Digital, ściągnęłam program i zaczęłam projektować moją książkę ze zdjęciami. Jako temat przewodni fotoksiążki wybrałam Nasze wspólne podróże, których ostatnio było całkiem sporo. Chciałam w ten sposób stworzyć pamiątkę z tych wyjazdów dla siebie i dla mojego narzeczonego.


Program do projektowania daje nam wiele możliwości i duże pole do popisu. Możemy sami wybrać układ i ilość zdjęć na każdej stronie, zmienić kadr czy dodać podpis. I tu zaczęły się schody. Dla tak niezdecydowanej osoby jak ja ciężko było wybrać przede wszystkim zdjęcia, a co dopiero ich rozmieszczenie i ilość na stronie! Ale przebrnęłam przez to podczas kilku podejść i z wielką przyjemnością przesłałam projekt mojej fotoksiążki do wydruku.

Jakie było moje zaskoczenie, gdy kurier po pilku dniach zapukał do moich drzwi! Spodziewałam się długiego czasu oczekiwania wiedząc, że książki drukowane są w Niemczech, a tu taka miła niespodzianka. Kolejną niespodzianką była jakość wykonania! Książka nie rozkleja się, a zdjęcia są drukowane w wysokiej jakości na grubym papierze. Nawet zdjęcia rozciągnięte na dwie strony mają świetną jakość. Wnętrze książki, tak jak już wcześniej wspominałam, to nasza inwencja twórcza, więc tego należy oceniać. Na rynku znajdziemy zapewne tańsze produkty innych firm, z którymi miałam już wcześniej styczność i muszę przyznać, że jakość fotoksiążki Saal Digital jest, jak dotąd, bezkonkurencyjna.


Na koniec mam dla Was niespodziankę. Klikając w TEN LINK otrzymacie kod uprawniający do zniżki w wysokości 75 zł na Waszą pierwszą fotoksiążkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pomorzanka na Kujawach , Blogger