niedziela, 5 lipca 2015

Wakacje moich marzeń


źródło: traveloppa.com
Jeszcze kilka lat temu myślałam, że moje wymarzone wakacje to takie, podczas których będę leżała na plaży i nic nie robiła. Nic bardziej mylnego! Teraz, gdy już spróbowałam i leżakowania i aktywnego wypoczynku wiem, jakie wakacje są szczytem moich marzeń.


Zamykam oczy i widzę siebie biegającą wzdłuż linii brzegowej przepięknej Czarnogóry. Ocieram pot z czoła, rozkoszuję się pięknem otaczających mnie krajobrazów i biegnę przed siebie, ile sił w nogach. Robię krótką przerwę na orzeźwiającą kąpiel w Morzu Adriatyckim i dalej biegnę. Tak! Tak wyobrażam sobie wakacje moich marzeń.

Jestem osobą, która nie potrafi usiedzieć w miejscu. Dodatkowo różnego rodzaju sport towarzyszy mi na każdym kroku. Próbowałam już nieraz leżakowania na plaży ale to zdecydowanie nie dla mnie. Leżenie plackiem na plaży trwa u mnie zazwyczaj pięć minut.

Miejsce, gdzie spędzę wakacje moich marzeń musi oczywiście spełniać kilka warunków. Pogoda musi być gwarantowana, bliskość morza, gór, zapierające dech w piersiach widoki, możliwość aktywnego wypoczynku, zabytki. I taka właśnie jest Czarnogóra.

Już widzę siebie wspinającą się na najwyższe szczyty gór resztką sił, ale to wszystko wynagrodzi mi widok z góry na morze. Ehhh... rozmarzyłam się znów...

Wiecie co jeszcze jest moim marzeniem? By zerwać tłumy ludzi leżakujących na plaży i zachęcić do wspólnego aktywnego wypoczynku. Aqua-aerobik czy mała seria ćwiczeń fitness to byłoby coś. I wyobrażam sobie teraz całe rodziny, starsze osoby i młodzież ćwiczącą w rytm jednej muzyki. Po prostu czad! I to właśnie chciałabym spełnić podczas mojego pobytu w Czarnogórze.




Na portalu Traveloppa.com znalazłam już nawet ciekawe oferty wyjazdu do Czarnogóry, z których przy planowaniu urlopu na pewno skorzystam.

Góry i morze w jednym miejscu, nie ma niczego piękniejszego! Dlatego Czarnogóra jest miejscem, do którego chciałabym się wybrać wraz z portalem Traveloppa.com.


Wpis ten bierze udział w konkursie zorganizowanym przez portal zblogowani.pl i platformę turystyczną www.traveloppa.com.


zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pomorzanka na Kujawach , Blogger